Installasjon (lokale begrensninger)Fri frakt over 1000,-*30 dagers åpent kjøp og gratis returneringKjøp direkte fra Electrolux Online
Reservedeler og tilbehørSupport
  • Reservedeler og tilbehør
  • Support

Bestillingen min har ikke blitt levert innen forventet tid

Løsning

Sjekk sporingslenken i e-posten med fraktbekreftelsen eller i SMS fra Bring.

Hvis bestillingen er forsinket, kontakt vårt kundeserviceteam.

Var denne artikkelen nyttig?

Relaterte artikler

  • Jeg har mottatt feil produkt eller det mangler deler
  • Hvordan får jeg refundert beløpet for min retur?
  • Min hvitevare har kvalitetsproblemer, og jeg ønsker en erstatning
  • Hva er status på min bestilling?
  • Hvis jeg angrer på kjøpet, hvordan går jeg frem?
  • Postnumre vi ikke leverer til
  • Kan jeg velge leveringsdato og -tid?
  • Tilbyr dere installasjon og levering i hele Norge?
  • Hva skjer hvis ingen er hjemme når leveransen kommer?
Logo

Kontakt og kundeservice

Hjelp og supportStøtteartiklerKontakt ossLast ned bruksanvisningerFAQRegistrer produktet dittSkriv en anmeldelse om ditt produkt

Om Electrolux

Om Electrolux GroupElectrolux ProfessionalPresse og nyheterFinansiell informasjonMiljø og bærekraftJobb hos Electrolux

Electrolux Norge

Om ossÅpenhetslovenBetter Living ProgramSeneste nyttTilbud og rabatterAbonner på nyhetsbrevUtmerkelser og anerkjennelserFacebookInstagramYoutube

Utforsk

Le Cordon Bleu OppskriftOmsorgsfull klesvaskMatlaging og oppskrifterInneklimaPremium CookwareTilkoblede produkterKjøkkenplanleggerKjøpsguider

Populære kategorier

OvnerOppvaskmaskinerPlatetopperVaskemaskinerTørketrommelKjøleskapFrysereStøvsugerAir Fryer

Shop

Kjøp direkte fra Electrolux OnlineFAQKjøpsvilkårene
  • Juridisk informasjon
  • Merknader om informasjonskapsler