Jeg har mottatt feil produkt eller det mangler deler
Løsning
Hvis du oppdager at varen som er levert ikke stemmer med det du bestilte, eller at komponenter mangler, vennligst noter dette på leveringsbekreftelsen og nekt å motta leveransen.
Vi vil sørge for at riktig produkt blir levert. Hvis den opprinnelig valgte varen ikke er tilgjengelig, vil vi kontakte deg for å tilby et lignende alternativ eller, dersom du ønsker det, avslutte avtalen og utstede full refusjon.
Var denne artikkelen nyttig?
Relaterte artikler
- Hvordan får jeg refundert beløpet for min retur?
- Min hvitevare har kvalitetsproblemer, og jeg ønsker en erstatning
- Hva er status på min bestilling?
- Bestillingen min har ikke blitt levert innen forventet tid
- Hvis jeg angrer på kjøpet, hvordan går jeg frem?
- Postnumre vi ikke leverer til
- Kan jeg velge leveringsdato og -tid?
- Tilbyr dere installasjon og levering i hele Norge?
- Hva skjer hvis ingen er hjemme når leveransen kommer?